missimone

Ingen energi

Publicerad 2013-03-24 09:29:38 i

Trots det vackra vädret och att jag sov från 21.30 till 07.30 och att solen lyser sitt härliga ljus så har jag ingen energi idag. Jag känner mig rastlös fast jag är trött... Jobbig känsla, men det blir nog bättre hoppas jag, men just idag känns som en tråkig dag:((

Jag tror bara vi kommer på något att göra så ordnar det sig för det är just tanken på att vi inte hittar på något som får mig att få panik. Så jag tror vi tar en sväng i vår nya bil och hittar på något.

Ja nu är bilen här:)) och den är så fin och kör så bra:)) Vi är supernöjda. Plus att vi fick några tusen för Skitbilen också, och framförallt blev av med den, det känns toppen.

Varför jag mest skriver detta inlägg är för att en av mina bästa vänner tyckte jag skulle ordna en liten gissningslek med anledning av bebisens födelse. Att ni som vill skriver en kommentar här eller på Facebook under mitt inlägg om nytt inlägg(för er som inte vet hur ni ska kommentera på bloggen) om vad ni tror för datum, vikt och längd på bebis, ni kan såklart gissa på kön också om ni vill:))

Jag tänkte därför ge er lite info om mig, sambon och Noomi om ni vill ha hjälp av det:)) sedan vinner den som var närmast äran att vara superb på att gissa bebis:))

Anna: Född 7 dagar före planerat(igångsättning) Tog minst 20 timmar 3320g 49 cm

Rikard: Född runt BF, gick på någon timme. 2100 g 48 cm

Noomi Li: Född 9 dagar efter BF(värkar startade på den åttonde dagen men det tog 23 1/2 timme innan hon var ute.
3820 g 51 cm

Så nu kan ni gissa hejvilt om ni vill. Jag är beräknad till den 4 april.

Idag blir det lite våfflor och sedan efter vilan så har vi kommit på vad vi ska hitta på. Har ju lite inredningsdetaljer jag skulle vilja fixa och det finns ju alltid städning som kan utföras. Noomi och vi ska såklart också hinna med lite frisk luft och bus i snön:))

Nej det blev ett kort inlägg idag, har ingen energi what so ever...buhu. Hoppas ni får en underbart fin söndag så hörs vi snart igen.

På bilderna ser ni NL med sina mostrar Therese och Jessica. Magen i vecka 39( 14 dagar kvar) och bebisbilder på mig(v) och Darling (h) Kram!!

Och sätt igång och gissa ni som vill!!:))

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2013-03-24 11:07:54

Jag gissar på ~ Flicka - 8/4 - 51 cm - 3850gr <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela