missimone

Värkar

Publicerad 2013-04-13 23:44:51 i Allmänt,

Har haft värkar från och till sedan natt till lördag. Ligger just nu med värkar var 7e minut. Överkomliga sådana så jag är i latensfasen och ska bara öppna mig lite. Får se om de fortsätter under natten eller om de också avtar?

Har tagit två panodil nu och hoppas jag kan sova. Somnade mellan 21-23 så jag har ju fått sova lite iaf men känner mig trött.

Konstigt att tänka att kanske kanske är det dags nu. Det värsta med att vattnet inte går är ju just att de blir så oregelbundna. Nu ligger de mellan 6,30 - 8 min emellan. Fast när jag åkte in med Noomi låg de mellan 4-7 min och då tog jag det på hur ont det gjorde istället. Kommer göra detsamma denna gång.

Nej nu ska jag försöka vila lite, barnmorskan tyckte jag skulle få i mig energi när det väl sätter igång men klockan 12 på natten känns det mer smart att försöka sova:))

Vi hörs av! Kram

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-04-14 15:44:06

Ooh hoppas ni är inne nu o har/håller på att bli en familjemedlem till. All lycka till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela