missimone

Mileon Valentin

Publicerad 2013-04-16 17:44:08 i

Nu är han här...vår lille indian.

Han kom ut 12.33 Söndagen den 14 april. Det var både en bra och väldigt jobbig förlossning som självklart slutade i fyrverkerier och glädjetårar. Förlossningsberättelse kommer när orken finns, just nu lever vi i en bubbla och försöker njuta hela familjen.

Men känslan i kroppen känns helt underbar och vi är nykära igen. Noomi Li är världens stoltaste storasyster till sin lillebror:))

Skriver snart igen!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-04-16 18:46:42

Åh så underbart!! Är ju såklart även avis ;). Vill ju oxå ha ut min lilla kille. Va kul att din känsla att det var en pojke stämde. Jättefint namn oxå! Längtar tills vi kan ses med våra små liv. Stor kram!

Postat av: Jes

Publicerad 2013-04-16 22:44:48

FANTASTISKT MYCKET GRATTIS TILL ER!!!!

Jag är så lycklig för er skull och för att M V finns hos oss nu. Vilken härlig liten kille!!!!!!

Njut till fullo av varandra och allt runt omkring nu.

Puss och kram från en oerhört stolt moster :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela