missimone

~skärpning!~

Publicerad 2011-10-11 08:34:19 i Allmänt,

Detta riktas mest mot min familj...

Om jag nu ska fortsätta denna blogg så kunde det väl vara trevligt att någongång få en kommentar från någon av tjejjerna i min familj som jag vet läser!!! Förr kommenterade ni alltid och nu är det inte en jävel som säger något någonsin. Är ni så upptagna o har så bråttom att ni inte kan skriva en endaste rad någongång?? Ni kan väl klaga eller vad som helst eller bara skriva att ni läst. Två av er som själva bloggar lite då o då vet ju hur glad man blir och att det gör att man vill blogga oftare..för som ni märkt så sker det ju inte så ofta för min del nu och det är mkt för att man inte får någon respons. Jag har skärpt mig på alla bloggar med att kommentera som jag läser just för att jag vet hur gärna jag själv uppskattar det.

Så nu har jag fått ur mig detta och får väl se om ni kommenterar det här och säger vilken idiot jag är haha;)



Så kommentera nu annars ÄTER JAG UPP ER!!!Grrrrr!!!!

Kommentarer

Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

Publicerad 2011-10-11 10:03:22

nu har ja läst ;)

Postat av: Elin Alenteg

Publicerad 2011-10-11 10:33:32

Åh vilken fin och lång kommentar jag fick av dig!

Visst är det supertråkigt när man aldrig får kommentarer. Jag vet hur det var på min andra blogg. Där var det extremt glest bland mina kommentarer, men ändå så ser jag att det är kanske 40-50 om dagen som går in och läser (?)...Man blir ju så glad varje gång någon har skrivit. Kul att du kan kommentera på vitkbloggen igen :) Jag ska bli bättre på att kommentera oxå! Ja hoppas vi kan ses snart! Hoppas ävend du gillar pannkakorna :)

Puss&Kram

Postat av: madde

Publicerad 2011-10-13 18:22:14

Postat av: madde

Publicerad 2011-10-13 18:26:29

Oj haha råkade visst skicka innan jag skrivit nåt,det hade ju varit kul om jag skickat en tom kommentar bara ;-P Jag är jätte ledsen att jag slarvat med att kommentera,jag vet ju hur mycket de betyder,annars känns det ju som ingen bryr sig att man uppdaterar överhuvud taget!! jag ska skärpa mig! puss puss

Postat av: aggebagge

Publicerad 2011-10-14 12:00:51

HJÄÄÄÄLP! Med bilden på den söta lilla tjejens arga blick kan man ju inte göra annat än att kommentera. När jag inte har träffat henne på ett tag brukar jag gå in på din blogg då och då för att njuta av bilderna. Så också idag. En blogg är väl också till för din egen skull – lite som en dagbok och fotoalbum. Att kunna gå tillbaka och läsa och visa för Noomi när hon blir större. Jag kommenterar gärna, men jag saknar dina svarskommentarer, vilka jag får på andra bloggar när jag kommenterar. På så sätt får man lite mer kommunikation med varandra och ett bevis på att du också läst det man skrivit. Kram från Arga köksrenoveringskan som för övrigt har en bild på lilla modellfamiljen på skrivbordsunderlägget så jag ser er varje gång jag sätter på datorn.

Postat av: Anna C

Publicerad 2011-10-15 11:47:08

Haha..tack för era kommentarer:) Du har så rätt svärmor, jag har det ju mkt som en dagbok som jag kan gå tillbaka till så jag ska inte klaga.Men ibland vill man ha lite feedback:) Ska då också skärpa mig o svara på era inlägg..har väl tänkt att det inte är ngn som går tillbaka o kollar men då blir det skärpning för min del också:) Nu ska jag skärpa mig o få iväg ett inlägg i helgen med massa nya fotografier på lilla hjärtat:) Puss på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela