missimone

~ett nytt liv~

Publicerad 2010-06-16 09:10:46 i Allmänt,

Från att en människa har ryckts bort från oss hastigt så kommer en liten ny själ in i våra liv...

Välkommen Felicia..~kärlek~

Har ännu inte träffat Kummelbys nya prinsessa men jag har sett henne på kort och trots dålig upplösning hihi så var hon det sötaste jag sett på länge..Ett litet troll med massa hår och lång som bara den. Jag har blivit en stolt och lycklig faster:) Är så glad för Lindas och Stefans skull..min bror, äntligen pappa!!

De kommer tidigast hem på torsdag(lågt sockervärde) men de har sagt att jag får komma o hälsa på direkt när de kommit hem..o ta dom på orden det kommer jag bannemej göra. Springa genom skogen(så gott det går med min överlast)mer gå väldigt fort men ändå. Jag är så nyfiken och mitt hjärta spritter så fort jag tänker på den lilla. Tänkte först att jag själv inte vill vänta längre nu när bebisarna börjar pluppa ut men sen lugnade jag ner mig och tänkte att jag har det rätt ok ändå. Mycket som ska fixas och ÄB är ju så mysig i magen. (inte klockan 2-4 på natten då h*n har sitt kickboxingpass) men annars är det ju så härligt.

Igår fick lillasyster T känna på ordentliga sparkar och hon blev i totalchock att den rörde sig så hårt och fick tårar i ögonen. Det är en underbar grej för de flesta att känna ett litet liv utanpå magen. Jag myser varje gång och darling somnade igår med handen på min mage o ÄB som rörde sig mjukt därunder:)

Ikväll har jag mitt sista pass på ICA Strömmen. Känns helt ok för just nu känns det ju bara som man ska gå på semester..vilket man iofs ska..fram till ÄB kommer förhoppningsvis i slutet av Augusti. Så nu ska jag pyssla klart med alla mina projekt, sola och bada och umgås med nära och kära. Ska bli en härlig sommar..hoppas bara att vädret blir bra. Kommande seframemot grejer är Tapetsering av babyrum,  Midsommar hos bror, Malmö och träffa syster Gabbi och sen Winnerbäck den 8e juli i Linköping. Så några veckor är schemalagda iaf..sen sol o bad emellanåt.:D

Nej nu ska jag gå ut och gå i det vackra morgonvädret..Sen kanske det blir en latdag och sola fläsket på innan workie klockan fyra. Känns som en toppendag iaf.:)


Min lilla ekorre och jag på promenad:)




I naturen kommer mitt sanna jag fram;P


     
Att bo på landet sommartid är bästa bästa:D

            
Underbara syster J och en trollunge kom på fika och pratstund. Love you!!



ÄB fick en egenbroderad present av moster J, LOVE IT!!


         
Jag och darling i slutet av vecka 30 ;D

Tack för idag!! Puss o kram, Anna

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-06-16 14:09:26

Många fina bilder! Tavlan som Jessica sytt var jättefin!! :D Själv har jag en superfin broderad filt som hon gjort!:) Skönt för dig att jobba sista dagen idag,kunna passa på att njuta av sommaren och lugnet innan bebis kommer!:) puss puss <3

Postat av: aggebagge

Publicerad 2010-06-17 11:48:11

Tack för kaffet. Passa på och njut av sommaren. Sen kanske det blir till att hålla reda på en ny Klas Klättermus.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela