missimone

~stress~

Publicerad 2010-04-02 10:11:18 i Allmänt,

Har varken tid eller ork att sitta här och blogga nu, speciellt när inte mycket har hänt sen jag skrev sist..jobb jobb jobb bara. Men mycket ska hända..just idag börjar påsken..om det inte var igår?..jaja idag är det iaf långfredagen..och jag hoppas den inte blir värst lång då jag jobbar kväll. Vill komma hem så snart som möjligt. Längtar verkligen efter imorgon, dels kommer Syster Madde o familj och ska sova här ända till måndag och sen imorgon kommer ju hela tjocka släkten..minus en syster med familj:(

Iaf..håller på o städar..datorn är knäpp och jag har inte fått igång den på hela morgonen, men nu gick det så jag tänkte ta min datorstund nu..kolla fb och läsa bloggar..men jag känner mig redan trött i huvudet.ska hinna med en långpromenad i det vackra vädret också..annars får jag ångest. Sitta inne hela dagen och sen jobba på det..grr hemska tanke.

Darling ligger bakis i sängen..var ute med jobb grabbsen igår..verkligen kul för honom..det är han värd. Men jag blir mer orolig för hur mkt pengar han har lyckats göra av med..han har en tendens att hamna vid spelborden om han väl tar sig ut på ett dansställe och det slutar oftast aldrig med vinst om man säger så. Sen vet jag ej om han åkte taxi eller fick skjuts o om barnotan blev för lång heller..vågar knappt fråga. Jag har ju blivit lite pengavaktare sen vi fick reda på barnet..vill ju kunna ha en buffert och speciellt nu när man bor i hus. Men jag vill ju såklart att han ska ha roligt..bara inte föööööör roligt hehe:D Anyhoo..pengar kommer ju på nytt om...hm 23 dagar så det är ju lugnt;P Men som sagt, jag har ju inte pratat med honom..han kanske förvånar mig:)

Nej nu har jag inte tid att sitta här och slösa tid..klar med köket..nu blir det damma järnet och sen fram med dammsugaren och moppen, lite tvätt blir det också..darling ska storstäda badrum och steka köttbullar när jag jobbar har han lovat  så det lämnar jag hehe..kul bakisgöra men men..

Nehej..hörs efter helgen..då blir det lite bilder också..detta inlägg är bajstråkigt!!:P

Glad Påsk!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela