missimone

~ slurp~

Publicerad 2010-04-16 09:29:29 i Allmänt,

Ibland drabbas jag av sån lust att blogga, innan de flesta säkert ens läst mitt tidigare inlägg..idag är en sån dag..Jag har ju inte en sån där fin o snitsig blogg där man lägger in ett litet lätt inlägg sådär på dagen, på jobbet, på bussen, på fiket utan jag är ju stationerad så att säga så folk(eller de få) som läser min blogg kanske tror att det ska komma ett inlägg sådär en varannan dag..Men ibland så kan jag överraska serrni:) Likaväl som jag kan överraska åt andra hållet när det dröjer liiiite för länge innan ett inlägg kommer.

Har börjat dricka kaffe(!!!!) kanske därför jag har min lust att skriva av mig då jag är inne på kopp(mini dock) nr 2 idag..likaväl igår kväll hade jag fått i mig två små koppar..jag som ej är van kaffedrickare..innan endast efter speciella middagstillfällen(restaurang eller bortbjudning) och då till 99% tillsammans med en liten baileys.Jag kanske blir lite stirrig och pundig av kaffet vad vet jag. Men jag följer barnmorskans rekommenderade dos(4 koppar) och mina är så små så det är nog ingen fara, o aldrig att jag kommer upp i fyra, eller ens att det blir dagligen.Om jag känner mig extra trött eller bara blir lite sugen..Något måste man väl ha o roa sig med;)

Testade imorse att ta kort på maggen innan jag ätit något..och jävlar vilken skillnad..det är ju så jag skulle gjort såklart..innan tarmarna och magsäcken trycker ut magen på kvällen så ser den ju ganska liten o nätt ut hihi. Så jag vet ju att egentligen har jag nog ingen monsterbebis därinne(med Rilles anlag så är det stört omöjligt:D)

Har lite saker att se fram emot vartefter..i helgen blir det storrensning på tomten..vi ska köra alla säckar och allt bråte och gamla kylskåp och annat till returpunkten..
I slutet på april kommer Madde med barnen och ska titta lite lägenheter och sånt och förhoppningsvis stannar de över första maj så vi kan åka upp till folkets park o ha en mysig dag..Ella får åka karusell och lite annat vuxen poäng samlande:)

Sen ska vi till barnmorskan i början på maj för andra besöket..vad jag har väntat!! 3 och en halv månad..inte klokt..sen blir det Blacka Reggae med grill o mys om vädret tillåter och sen Ullared. Sen är det liksom sommar och en massa bebisar ska pluppa ut..most importantly Lindas och Challes små degklumpar:D Och det är liksom bara 2 månader bort..kommer gå så fort. Så man får passa på nu och njuta av den kommande våren och försommaren.

Nej nu babblar jag igen om allt och inget..men hoppas att ni får en bra start på helgen och vi lär nog höras igen på en uppdatering och lite bilder:)

Puss & kram!!

Kommentarer

Postat av: Mio

Publicerad 2010-04-16 13:34:52

Vi ska nog oxå till returpunkten på lör =) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela