missimone

~söndag 18/9~

Publicerad 2009-10-18 17:15:04 i Allmänt,

Blev ingen tapetsering för mig idag..vi båda kände att lister är prio ett så att Rille kommer vidare. SÅ idag har jag målat golvlister..använder en jätteliten roller, så då går det smidigare o jag får mindre ont i ryggen. Sen har jag hunnit måla lite tak och förbereda för målning i klädkammaren. Hunnit hjälpa Darling med köket också.

Imorgon är jag ju ledig så då kommer jag hinna med massa takpanel så att tvättstugan äntligen kan bli färdig och sen fortsätta med listerna. Hallen får jag väl tapetsera nästa helg kanske..ska smöra in mig hos SOfie igen, behöver hennes experthjälp:D

Annars känns det skönt med söndag, vi kom hem skapligt tidigt, så man hinner slappa och ha det skönt. Blir väl att mysa till några Heroes avsnitt lite senare. Den serien blir bara knäppare och knäppare men både jag och Rille är fast. Like it alot!! En annan serie jag börjat titta på är True Blood..den tycker jag också är jättebra!Annorlunda karaktärer och en spännande handling..o vampyrer. Åh på tal om vampyrer..snart bara en månad kvar till premiären av New Moon!! Måste gå på premiären då den är den 20e o vi åker den 21e till stockholm och jag ¨måste bara se den direkt!! Har läst alla böcker nu o de är så jädrans bra, sen att Rob som spelar Edward är helt OK att titta på gör ju inte saken värre:D

Tror min bror o Linda åkte till Edinburgh igår eller idag..åh vill också..ska ta upp lite med RIkard om vi kan ta en långweekend till Dublin i vår..skulle vara så mysigt. När jag var där var jag 17 år o fattig tågluffare..skulle vilja se lite mer o hänga på riktiga irländska pubar o dricka Guinness(undrar om det är gott..har för mig brorsan bjöd på det en gång..lite söt öl har jag för mig.

Nu känner jag att jag bara babblar på..Ha en underbar SÖndag kväll!!

Puss o kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela