missimone

~Rilles birthday~

Publicerad 2009-10-19 19:30:52 i Allmänt,

Den har jag spenderat ensam ute vid huset..7 timmar var jag där och hann med en massa målning. Känns gott att högen med panel, lister och annat smått o gått blir mindre och mindre.

Tog inga bilder idag för hur kul är det för er att se lite bräder ligga o vara vita liksom..bättre när ni får se resultatet när de sitter uppe:D

Sen vid halvsex brummade jag hem, avlöstes i huset av darling och fredrik. Skulle ju hem och laga födelsedagsmiddag till darling. Det blir potatisgratäng till honom och Agneta och jag gjorde en liten gratäng på broccoli och äggstanning med ost på till mig, kassler plus en sallad med fetaost. Ska nog slinka ner..känner mig lite hungrig. Köpte en påse lösviktsgodis till Rikard också..han fyller ju ändå år..:P Sa faktiskt till honom att han på fredag,löning, kan åka och unna sig något i födelsedagspresent, typ lite kläder eller något verktyg(!!) men han behövde ingenting då han har världens underbaraste flickvän och det räcker för honom..hihi..han kan minsann få en att känna sig speciell:D

Nej nu måste jag upp och steka lite..

Ha en bra dag!! puss o kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela