missimone

~back from the dead~

Publicerad 2009-10-15 21:10:12 i Allmänt,

Har ju inte skrivit på ja, vad blir det, ett halvår..tänkte börja lite smått.

Mycket har hänt..huset är typ klart snart..infl. i slutet på november hoppas jag. :) Har arbetat på Ekströms fastighetsstäd till början av september, sen fick jag tack o lov sluta där och hade den underbara turen att få anställning på min systers jobb..ICA strömmen. Trivs som fisken i vattnet och har kul med syster om dagarna. Sen är det ju husbygge för fullt då..håller på med det sista och hoppas att det blir klart tills vi åker till Thailand den 22 november..hoppas hoppas.

Bor just nu hos min svärmor i Mariehov..funkar bra, men det ska bli skönt när vi kan sköta oss själva..samma gäller för Agneta, hon längtar nog lika mycket som vi..att få leva sitt egna liv. Sötaste är hon som har låtit oss bo här i vilket fall:D

I helgen blir det tapetsering med söta Sofie..det ser jag fram emot..kommer kännas ännu mer som ett klart hus då. Imorgon blir det myspys med Rilles bror o tjej också..Agneta ska bjuda på god mat o sen blir det väl Idol o någon cider kan tänkas:D

Ska ta lite bilder på huset i helgen o lägga upp. I annat fall finns det lite äldre bilder på Facebook.

Sen om någon..typ någon av mina systrar *blink blink* kan hjälpa mig med designen på bloggen så skulle jag bli superglad..kanske får lite mer lust att skriva då.

Ha det bra allihopa som fortfarande orkar läsa..ska bättra mig..promise:D

Kram Anna        

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-10-15 21:26:49

åh vad glad jag blir att du börjat blogga igen,superroligt!!!:D Jag är helt kass på att designa bloggar,har själv tagit expert hjälp av syster yster,så du får höra med proffset!:)puss puss

Postat av: aggebagge

Publicerad 2009-10-15 22:08:35

Fick du en kick när jag skrev att jag kanske skulle börja blogga. Eller börjar du också tycka att 420 tecken är för lite?

Det känns lite konstigt att sitta och skriva till dig, när du finns här i huset. Haha!

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-10-15 23:16:03

Oh vad roligt att du börjat blogga igen!! hoppas allt är bra med er!! kram kram från oss =)

Postat av: jes

Publicerad 2009-10-17 19:46:47

Så supernice att du är tillbax...I´Ve missed your (crazy)talk...hehe!!! Huset är ju en dröm, gud så fint det blir!!! Skaplig skillnad från tiden då väggarna bara var balkar och "hål"...Rikard är ju rena äntligenhemma_killen...hihi..nu är det väl härligt för dig också att kunna delta mer aktivt med sånt som nu är dags att göra...Du har doch gjort en miss!!! Vaddå??? Jo, för i och med att du nu visat att DU kan tapetsera, så kommer jag genom känslomässig utpressning se till att du kommer hit och hjälper oss när vi kommer att fixa fondväggar i framtiden...hihi...bra va`? hihi...



Ha det underbart!!!!



Puss på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela