missimone

~ Menskossa~

Publicerad 2009-11-19 20:26:39 i Allmänt,

Ursäkta ordvalet, men idag har jag varit en sån...har inte haft riktig mensvärk sen jag slutade med ppillrena, även om det har varit smidigt att skylla humöret på Röda veckan hehe. Men idag har jag morrat åt både kunder och arbetskamrater. Sen pricken över i:et när jag fick reda på att jag nog inte kommer få så mycket tider efter semestern gjorde ju inte mitt humör bättre, nya chefen vill väl spara in på pengar så han kan göra alla sina renoveringar..ringde Therese och beklagade mig lite..kom hem o slängde mig på sängen och grät en skvätt, men nu känner jag bara ett skönt lugn. Pratade med CHalle i telefon och hon tyckte jag skulle skita i det där nu och bara njuta av semestern. och det är ju sant..ta dagen som den kommer..försöka tänka positivt.



Så jag ska sluta gnälla på det fr.o.m......NU!!

Nästan allt är packat och klart, lite som ska handlas imorgon..bl.a solskydd och kylbalsam hihi.Växla in pengar måste också göras..men hur mycket ska man ha med sig. Äsch det ordnar sig. Snuset får jag absolut inte glömma, för det finns fan inte o handla i Thailand..PRIO ETT:D

Längtar efter att träffa mina syskonbarn(o syster) på lördag också..visst det blir en liten snabbis, men sen kommer de ju till jul också. Känns helt sjukt att man åker snart, weeii..åh ska bli så skönt när man väl är framme. Åh går ju inte att tänka sig när man tittar ut och det vräker ner och det bara är grått grått grått.


Får se om jag hinner skriva något innan resan, annars så hörs vi om två o en halv vecka!!


Ta hand om er tills dess!!

puss o kram Anna

Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2009-11-19 21:55:52

jag sa ju åt dig att inte bekymra dig ta en dag i taget det måste vi alla göra vilken sjukdom vi än lider av. Puss hälsa min älsklingssvärson med puss o kram

Postat av: Jes

Publicerad 2009-11-20 17:51:52

Ha en UNDERBAR semester!!! Njut bara av varandra och allt fint, lämna alla beskymmer på arlandas terminal. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela