missimone

~close your eyes..clear your heart~

Publicerad 2009-02-07 17:58:49 i Allmänt,

VÄRLDENS BÄSTA LÅT ALLA KATEGORIER FÖR TILLFÄLLET!!:D The Killers Human...Visst vissa kanske tycker den är sönderspelad på radio men jag fylls av såna känslor när jag hör den och kan lyssna på den heeela tiden. Allt med The Killers är skitbra och jag fattar inte hur jag har lyckats missa dem så totalt då de faktiskt har släppt en del skivor. Men det får jag ta igen nu.
 
Lite surt att den enda spelningen de gör i Sverige är på Hultsfredsfestivalen då jag slutade åka dit vid en nätt ålder av 22. Klarar inte av alla dräggiga punkare tyvärr...även om festivalstämning kan vara underbart. Men de festivaler jag besökt på senare år har varit mera hippiefestivaler. Visst de festivalerna kanske har varit lite FÖR drogliberala..men hellre en nerrökt hippie än en nerspydd punkare i mina ögon. Men den diskussionen kan vi ta en annan gång.

Men Therese ska till H..så hon får njuta av dem åt mig...åååhh!

Så nu sitter jag o förfestar lite för mig själv..o lyssnar på the Killers..dricker en liten drink o är lite sur på syster. Hon var ute igår..så hon är lite seg idag..typiskt när man äntligen ska få träffa sin syster o dricka lite vin ihop o ha roligt så kommer hon aldrig iväg så man får sitta här o känna sig som värsta loosern och förfesta för sig själv o sjunga till en massa låtar..haha jag är egentligen inte arg..men ibland måste man få ryta till. har redan sagt mitt till Therese..dålig stil SISTER! Men sen har jag också noll tolerans till folk som kommer sent..jag tycker det är respektlöst! Bestämmer man en tid så ska man fan i mig komma då..visst några minuter hit och dit men två timmar sen är lite väl. Jo jag var visst arg och min blogg får vara mitt bollplank:D

Men nu är det bra..nu har jag ventilerat mig..så satte jag på Ane Brun med True Colors..då blir man ju lite soft. Så jävla bra låt..tror den är av Cindy Lauper egentligen men den här är ju hundra gånger bättre. Kommer jag någongång gifta mig så ska jag fan ha den här låten,,,såå himla fin:D

Jahopp det var lite tankar en lördag klockan 17.55. Snart blir det fest..får se hur det slutar.:P

Hoppas att ni får en underbar lördag!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela