missimone

~iiiiiiiiiiihhhhhh!~

Publicerad 2008-11-27 06:28:13 i Allmänt,

Fjärilar i magen så det viner om det!! inga snälla fjärilar som hållit mig vaken större delen av natten..:( Jag har försökt tänka positiva tankar och peppa mig själv, och jag vet att jag kan köra bil, men det är nervositeten jag är rädd kommer förstöra för mig om det inte går vägen..:(
Men jag ska tänka positiva tankar...många därute som tror på mig och jag tror ju på mig själv också eftersom IDAG ska jag ta mitt körkort. Man kan inte vara en perfekt bilförare efter 6 månader..jag vet det..nu hoppas jag bara att körprovsmannen vet det också.

Så om 40 minuter ska jag knalla iväg mot stan och möta upp min körskolelärare o en annan tjej som kör upp kl.9. Då ska vi gå igenom säkerhetskontrollen inne o ute. Kolla reglage o sånt och det kan ju inte vara så svårt..tuta lite, sparka lite, kolla lite och blinka lite. Hihihi:D Var nyss nere vid bilen och RIlle visade mig allt spännande under motorhuven:P
Så nu vet jag var man kollar, olja, kylarvätska, bromsvätska, servovätska och spolarvätska..Hoppas nu att grejerna sitter någorlunda lika på den andra bilen. Men det var rätt smart för på varje grej så fanns det bilder..oljekanna, vindrutesprutgrej, termometer o lite annat..ja typ samma bilder som finns i bilen som börjar lysa om nåt är sönder eller behövs fyllas på. Så det är väl bara o leta lite då :)

Nehej ska väl ta o få i mig lite frukost..blir nog bara proviva soppa för min matlust är inte värst stor...fjärilarna är i vägen!!
Men Sofie ska träffa mig vid Vägverket efteråt och så ska jag hon och lilla MIra åka o äta frukost någonstans...förhoppningsvis så kan jag äta då..att jag är lycklig alltså:D

Hörs ikväll...håll tummarna!!

puss o kram

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-11-27 06:32:17

Lycka till! Hoppas du får ditt efterlängtade körkort idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela