missimone

~sömnlös i ektorp~

Publicerad 2008-12-05 08:33:40 i Allmänt,

Nej liten överdrift..jag har ändå sovit ganska bra inatt. Det är min söta lillasyster som har skickat mess under större delen av natten och berättat hur roligt hon har haft och hur bra alla spelningar har varit. Lite svårt att somna om efter varje mess men det har känts skönt att veta att hon inte ramlat över bord iaf...hönsmamma som man är:D

Nu har jag inte hört från henne på några timmar så jag hoppas de kom skapligt i säng så hon inte kommer må så dåligt som hon har en tendens att göra när det blir lite mycket. Men nog svårt att vilja somna när man är på en båt med 100% party och efterfester i varannan hytt:) Åhh skulle varit så kul att vara med..men känns rätt bra att vakna upp utan huvudvärk och bakismage:D Får spara det till Söndag istället:P

Ska ner på stan snart..sola sig lite och sen träffa Zanna på en fika och inhandling av Elins 25 års present. Sen blir det att trampa iväg till jobbet. Har inte kollat om det är frostgrader ute än..för då blir det fasiken bussen igen..igår kväll vid sju när jag skulle åka hem så höll jag på att frysa arslet av mig.Gud vad kallt det var!! Kanske för jag hade tunna strumpbyxor o kjol, men det låg fan is på vägarna och när bilarna bromsade så hörde man hur de slirade..usch läskigt. Kommer inte åka själv med bilen när det är halt på vägarna..läskigt om man skulle slira iväg av vägen(???)

Carin på jobbet ska ta med lite kläder jag kan titta på för lördagen också..hon hade klätt ut sig till liknande för några år sedan..kanske jag kan hitta nåt bra så jag slipper hyra det där lilla plagget jag hittade för 125 kronor. Känns dyrt för en dag liksom. Så då måste jag ringa henne på maskeradbutiken också. Känns lite dumt att inte hyra av henne för jag tror inte hon får så mycket kunder..men iofs är det väl inte mitt problem..men man känner sig ju taskig.


~världens underbaraste lilla syster...puuuuss!!~

                
~partypinglan numero uno~              Zanna ska jag träffa idag:)

Nehej nu ska jag göra mig iordning lite..uppdaterar mer någon dag..

Tjing!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-08 20:05:00

Hej Anna!

Tack för senast, jag är så himla nöjd med födelsedagen och jag är så glad att ni alla kunde komma! Tack än en gång för presenterna! Vill även tacka för ett väldigt fint gästboksinlägg som du skrev i lördags! Jag blev så rörd! Tack gumman!

Hoppas vi ses snart!

Hälsa syster yster o tack henne me!

Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela