missimone

~jul i vårt hus~

Publicerad 2008-12-04 09:52:31 i Allmänt,

I går kväll kom syster hem med 6 stycken julrosor:D Det var special pris på dem på hennes jobb. 3 för 39, helt otroligt så nu står det blommor överallt..måste komma ihåg att vattna dem bara:D

Min syster drar iväg på Das Boot idag!!! Gud vad roligt..värsta festen ombord på en båt och dansa till bl.a Infected Mushrooms:D Fast även om jag kunnat åka med jobbet o så så skulle jag inte haft råd. 800 spänn betalar hon o då vet hon inte ens om hon får någon buffe..(min syster är inte som mig..hon tar aldrig reda på någo i förväg..jag planerar i minsta detalj hihi)

Så hon kommer nog få roligt..bara hon är fit for fight till lördagen och Elins fest också..men det tror jag..min syster är ju bara snart 23 år..ung som en kyckling:) Men hon vet inte vad hon ska vara utklädd till...där igen att hon aldrig planerar...hur hennes psyke klarar av det..men men..vi får rafsa ihop nåt på fredag kväll när hon kommer.

Jo just det..vi bor ju med varandra igen..behöver inte gå in på detaljer men min syster är numera singel. Så hon invaderar mitt stökiga datarum..men snart kan hon nog komma hem till sin egna lght.Inte roligt att bo i kappsäck o i ett stökigt datarum. Men jag tycker det är superkul att hon bor här!!min söta syster...

Nehej..nu ska jag ge mig ner på stan och sola lite i snörusket..sen iväg till arbetet på fabriken..ingen rolig dag idag. Bara grått o trist. Längtar tills imorgon med idol o hemmalagad pizza. Idag ska jag äta blodpudding liksom..för andra dagen i rad..woohoo. Men jag gillar blodpudding..bara inte två dagar i rad. Så blir det när man kommer hem sent varje dag o inte orkar ställa sig o laga värsta maten. Får se vad jag luskar ut att göra tills ikväll..varm korv med bröd kanske.:P Nej det får bli chili con carne..det går snabbt o smidigt:D

Jahopp då hörs vi då!!

kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela