missimone

~helgen~

Publicerad 2008-12-15 09:34:29 i Allmänt,

Fredags var det julbord på Palace med Rilles jobb och jag kan summera det som så: Sällskapet himla trevligt och maten inte bra..tyvärr:( Skrattade o dansade mycket och hade det jätteroligt! Kom hem vid ett. Lördagen väldigt seg och låg i soffan hela dagen och tittade på tv och ÅT!! haha.. Söndagen blev det jobb i fem timmar och sen hem och bara ta det lugnt.

Therese var ute på lördagen och fick en annan tjej att jobba åt henne på söndagen...var lite för bakis för att stå på jobbet...lilla therese. Men hon är i en liten svacka nu stackaren med ingen lägenhet o ingen pojkvän..men det sista är ju faktiskt bara bra. För hon förtjänar det bästa o det var han verkligen inte för henne. Han har betett sig så illa sista tiden så jag blir arg så fort jag tänker på honom. Fy alltså!! Sen kan det inte vara roligt för henne att bo i en kappsäck..men hon är ju alltid välkommen här men jag förstår att hon bara vill rå om sig själv nu och ta kontroll över allt igen...får hoppas det ordnar sig snart. 

Snart är det jul och julledigt. Blir lite stress till julafton med allt som ska ordnas och sen blir det att vara vid huset o arbeta också. Men det ska bli skönt att ha lite ledigt även om man är vid huset..för då kan man åka tidigt o komma hem lite skapligt än att sluta jobbet vid 19 o sen stressa hem för att laga mat och sen när man har ätit så ska man gå o lägga sig. Ska ju till Madde över helgen efter jul men sen är man ju ledig i en vecka till så då hinns det ju med en del. Önskar bara att Rille får tag i en container nu snart så man kan börja avlasta tomten från all skit nu också innan det fryser till rejält. men nu innan jul är det ju säkert kört.

Nej nu har jag inte tid att sitta här. Ska städa och äta och sen ner o ta kort till körkortet o sen iväg till jobbet. Den här veckan blir mycket jobb och jag vet inte om jag ska ut till huset ngt själv tis ons innan jobbet..får se om Rille kan ta fram lite saker jag kan göra ensam därute..ska prata med honom sen.

Ha det bra! Kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela