missimone

~Elin 25, Mormor till himmelen~

Publicerad 2008-12-10 12:51:55 i Allmänt,

I lördags var det dags för Elins 25 års fest. Hon hade bestämt sig för att ha maskerad och temat var FILM. Lite lättare att kunna välja och vraka då. Jag hade bestämt mig för att vara hippie..mest för att det var ett billigt alternativ nu i juletider. Min kostym gick på typ 40 kronor då jag inhandlade ett hårband för 10 och bindisar för 30. Resten lånade jag eller tog ur garderoben..så det blev billigt o bra. Therese hade ännu inte kommit på vad hon skulle vara då hon haft både en resa och ett uppbrott i tankarna. Så jag tänkte så det knakade och kom på att hon kunde vara Twiggy. Jag hade klänning och sen fixade vi bara lösögonfransar och strumpbyxor. Blev supernice:)

Vi kom till lokalen vid halv sex med Challe(Big Mama) och Zanna(pocahontas) och lokalen var verkligen jättefin och stor. Var verkligen roligt att se alla utklädda och vissa var roligare än andra. Elin var helt uppe i varv och jag som ordnade Rilles 30 års fest vet vilken nervpress det är för en, att ordna allt o se till att alla har det roligt och trevligt. Men bara maten är avklarad så brukar det ordna sig sen. Vi blev bjudna på tacos och middagen var himla trevlig med mycket skratt och prat. Sen blev det presentutdelning och hon fick en himla massa fina o roliga presenter. Sen blev det fika och mera skratt och en massa dans. Kan inte beskriva kvällen så mycket mer för det enda jag tyckte man gjorde hela tiden var att dansa och skratta åt alla och bara ha så himla roligt. Så härligt att vara med alla ens största vänner och bara vara så glad. En toppen fest med ett toppen gäng!!

När man stupade isäng sen på natten så fick jag för mig att klockan var 1 men vi åkte från festen vid 3..så himla roligt hade vi att tiden bara flög iväg. Mera såna roliga fester..det är ju hundra gånger roligare än att gå ut iaf.


               
Twiggy                   Hippie                   Tjejgänget

             
Easyrider           Magdansös      Fabbe               Discobrutta o
                                                                                      Tomtenissa
             
Rosa Pantern           Nina o Alice


Födelsedagsbarnet med Therese a.k.a Twiggy


Thihi:D


Weeeiii!!

              
Kärlek                   


      
Massa dans                           Sång o Kärlek

              
Puttar hon på Big Mama??            YeaH!!


Dansning och halsning:D hahah


         
Kärlek bland vänner

              
Puss darling             Foto experten


Kärlek bland syskon. Simultan blundning:D


En sista kärlekssång till födelsedagssystern:D



Så tack Elin så mycket för din kanonbra fest...har inte haft så roligt på länge!!

Dagen efter gick jag upp o låg o glodde på skidskytte i flera timmar..Therese vaknade vid 3!! Sen låg jag o tänkte på olika maträtter heeeela tiden så det blev både det ena o andra som slank ner och sen kom Rille vid 6 och hade med sig McDonalds haha.

Men nu är det en ny vecka med jobb och igår var vi på mormors begravning..den var himla vacker tycker jag och hade det inte varit för att jag visste att mormor ville gå vidare så hade jag bölat som en gris. Men nu tyckte jag det var himla vackert bara. Så nu har vi fått säga hej då till mormor....




Vila i frid Mormor...


Ta hand om er allihopa så hörs vi!!

Kram o puss Anna

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-10 14:05:33

Hej gumsan!

Väldigt fint inlägg tycker jag! Kul att ni hade så kul! Jag hade oxå riktigt kul, somnade vid 04:20 och vaknade nästa morron vid 10:00...blev inte så länge. Simultanblundning va kul :) hihi

Vi hörs o ses!

Pöss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela