missimone

~aj aj~

Publicerad 2008-12-18 16:50:21 i Allmänt,

Har så himla ont i ryggen så jag dööör. Känns konstigt när jag andas och hade det inte varit för att jag varit hos läkaren och hon förklarat mig "frisk som en nötkärna" så hade jag fortfarande gått omkring och trott jag hade cancer. Jag vet varför jag har fått en släng av hypokondri...jag läser en blogg om en mamma som drabbats av cancer och det har fått mig att tro att alla kan gå omkring och ha cancer utan att veta om det. Har en knöl på låret också..det är säkert också cancer..eller så är det en knut som blev till efter all dans på Elins fest..det var då den kom iaf. Men vi människor tror ju alltid det värsta...

Annars är väl allt rätt bra..förutom att min bror riskerar att få sätta sig i konkurs..för dåligt med kunder(även om jag på brodyren haft himla mycket att göra) och sen kunder som inte betalar som de ska(himla stil!!!!) Hoppas verkligen att det ordnar sig för företaget..stackars stefan o alla de andra på jobbet. Tur att alla har akassa..för många får gå ner i tid också. Men med det system vi har nu sen borgarna kom till makten så får man ju inte ens jobba deltid. Antingen heltid eller arbetslöshet..bara att välja...*fnys* I den tid vi lever i nu så är det väl bättre att arbeta än att inte arbeta alls..inte många som har chans till heltidsarbete. Och jag jobbar hellre än att gå hemma. Fy vilken rolig jul det blir..sitta med näsan på ams.se och i telefonkatalogen. Men det måste göras och jag är inte ensam med alla nedskärningar som görs och allt folk som fått sluta sina arbeten och misst sin trygghet. Jaja..kan väl hoppas på att 2009 blir ett bättre år än som varit.

Jahopp lite tankar en vanlig torsdag innan jul...

puss o kram!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-19 11:17:26

Bara så du vet hjärtat så går jag oxå omkring med cancer lite här o där..det konstiga är att den flyttar på sig titt som tätt? Va tvungen att prata med mamma om det igår och hon intygade att INGEN i våran släckt har haft det och att risken då är minimal. pust så nu kan jag sova lite tryggare.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-19 11:21:09



"Norrköpings Distributionstjänst söker pigga och punktliga tidningsdistributörer till centrala Norrköping. Sökande bör bo i området. Arbetet består av att dela ut tidningar nattetid och tidig morgon 6 dagar i veckan. Ingen erfarenhet behövs då vi lär upp på plats. Tidningarna delas ut till fots eller med cykel.



Vi ser helst att du behärskar svenska i tal och skrift och att du är över 20 år. "



Är väl ett perfekt jobb för en lite tjej? Springa runt på stan, ensam om nätterna.

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-19 11:21:33



"Norrköpings Distributionstjänst söker pigga och punktliga tidningsdistributörer till centrala Norrköping. Sökande bör bo i området. Arbetet består av att dela ut tidningar nattetid och tidig morgon 6 dagar i veckan. Ingen erfarenhet behövs då vi lär upp på plats. Tidningarna delas ut till fots eller med cykel.



Vi ser helst att du behärskar svenska i tal och skrift och att du är över 20 år. "



Är väl ett perfekt jobb för en lite tjej? Springa runt på stan, ensam om nätterna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

missimone

Nu kommer såklart min andra graviditet dokumenteras flitigt, precis så som jag gjorde med den första:-) Så den kommer handla om mitt liv som mamma till Noomi Li, gravid med vårt andra barn, studier, vänner och samboskap. Livet helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela